Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dissabte, 15 de setembre del 2018

7 ANIVERSARI DEL RACÓ VIATGER de Mariló



Si, ja són 7 anys des que el RACÓ VIATGER començà.

7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7


Aniversaris...el 1r any, el 2n , el 3r, el 4t, el 5è i el 6è...


Gràcies... 
 ...per estar-hi llegint. Este blog no existiria sense vosaltres. I ho dic sincerament a tothom, als coneguts i als desconeguts també, cada dia en sou més. Este món virtual ho permet perquè fa que el blog arribe més enllà de les meues amistats. La xarxa s’escampa i va d’un lloc a altre, d’una casa a altra, d’un mòbil a altre, de boca a orella... Tot contribueix a la difusió.

Gràcies...
...per estar al meu costat, en esta aventura d’escriure el blog que començà fa set anys. Escriure és una tasca solitaria, per això m’agrada sentir-me acompanyada sabent que llegiu este blog o també, quan vos veig en alguna presentació de novel.la, que és quan pose cara a molts noms virtuals. Vixca la tecnologia, sempre, clar està,  emprant-la amb seny i responsabilitat.



Escric el que vull 
però m’agrada escriure pensant amb tots vosaltres.

Junts hem viatjat...
per Africa...

 perAsia...

perAmèrica...
 per Europa...
 per Espanya...

...i també per racons que tinc més...


Junts hem gaudit de...

 vídeos de fotos amb música...

ressenyes de llibres i de cine... 

del que ja hi ha ja dos arxius:

I PART

II PART




...i hem parlat de...
literatura...

...de la que fan altres però tambè, como no?, de "la meua literatura", la que escric en format novel·la, relat curt o conte, tot sempre que tinga a veure amb viatjar....el que no té a veure, té altre lloc en la xarxa reservat. Eixa ha estat una premissa del blog: no volia barrejar temes.

publicacions pròpies


pàgina de ENTRE DOS MONS




I per cert en uns mesos hauré d'actualitzar este collage, al final vos ho explique. Ara seguim amb el blog que és qui celebra festa. En total han estat quasi 700 entrades, entre relats, videos, pensaments, ressenyes…. En total ha estat molt...i més que hi haurà perquè el blog s'ampliarà amb noves etiquetes.  

Una etiqueta que iniciaré en setembre serà la de FRAGMENTS (propis) LITERARIS i VIATGERS, per fer-vos un tast del que tinc escrit i publicat en novel.la, conte o relat curt, cenyint-me a temàtica viatgera. Així que podreu llegir fragments i qui sap?... tal volta hi ha qui vol llegir més.

Altra etiqueta prevista serà la de DESCOBRIM... en la que faré repàs general de països visitants posant enllaços per ampliar informació amb el que ja està publicat, és una manera de conéixer un país en una primera mirada i que alhora pot ajudar a qui té previst fer ruta i no sap peron anar. 

Ja veieu... este blog  té molta activitat i l'ha tinguda sempre perquè des dels inicis, un 16 de setembre de fa 7 anys, em vaig proposar que el RACÓ VIATGER  fóra com una biblioteca assortint-la d'experiències viatgeres, fotos, pensaments, lectures i cine. M'ho vaig proposar  i ho vaig complir. 

Des de fa 7 anys he anat escrivint i publicant amb periodicitat tots els viatges fets al passat i els que feia en el moment. Encara tinc molt que mostrar però a partir d'ara ho faré sense la regularitat exacta de dimarts i dissabte setmanals que suposava un criteri massa estricte. 

Qui em coneix sap que viatge amb una llibreta, o més d'una, i  vaig escrivint cada dia el que faig i veig... el que senc. I quan arribe a casa li dóne forma per al blog, és el que faig i seguiré fent. 

Qui em coneix també sap que m'agrada fer fotos que a més a més de complementar el text, després m'agrada mostrar acompanyades d'una música suggerent. Fotos amb música en tinc moltes per mostrar. Tot arribarà, quan les publique serviran per recordar el text.


Com no volia barrejar temes, vaig crear al face una nova pàgina d’escriptora que ajunta tot tipus d’escrits... perquè a més a més de viatges també m’agrada escriure d’altres temes com ja sabeu els que em seguiu. 

Com vos deia abans el collage de publicacions va a canviar perquè eixirà a la llum una nova novel.la inspirada en Guatemala: ELS SECRETS DE LA CASA VERDA. Us agradarà, tan als amants de literatura de viatges com als que gaudeixen llegint sobre trames que comporta la vida només per viure-la, lios que arriben sense esperar i dels que, de vegades,  és difícil lliurar-se. 

La novel.la ja arribarà així com, en no res, apareixerà un nou conte d'educació financera, el que fa 5, CALIXTA LA PERIODISTA, el dedicat als alumnes més majors de Primària. I Tambè  veurà la llum abans que acabe l'any, el resultat d’un projecte bonic fet en col·laboració amb altres autores, algunes molt conegudes des de fa molts anys per la seua important trajectòria literària. 



Feu-vos seguidors de la  pàgina i sabreu més... 
hi apareix tot. 

Vos espere.
https://www.facebook.com/marilosanzmoraescritora/



M’agrada escriure, per a mi i  per a vosaltres. 
Seguiu acompanyant-me...
i de nou vos dic...
Gràcies!

7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7-7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada