Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dimarts, 27 de novembre del 2018

FRAGMENTS (propis) LITERARIS i VIATGERS: HISTÒRIES DE L’EXPLORADOR- 2



Viatjar ensenya molt, especialment a valorar el que tenim.


"Volia explorar el món i conèixer gent diferent, saber com vivien i com pensaven, volia que m’ensenyaren noves coses. I vaja que em van ensenyar.!
Observant a qui disposava de menys diners que jo vaig aprendre a ser generós. Donant un poc del que tenia, em vaig ensenyar a no malgastar. Comprant només el que era necessari apreciava més allò que tenia i rebia dels altres. Em vaig acostumar a no queixar-me tant perquè sovint m’envoltaven persones que sí tenien motiu per queixar-se.
En definitiva, gràcies als meus viatges, vaig començar a valorar el que tenia, posant-me en el lloc de la gent a qui coneixia."

HISTÒRIES DE L'EXPLORADOR nº4 educació financera
Mariló Sanz, Edi CAIXA ONTINYENT obra social


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada