Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dimarts, 1 d’octubre del 2013

FOTOS i MÚSICA: ALBARRACÍ i pobles de TEROL




Terol té la màgia dels colors: en la tardor és una visita imprescindible per la gama de rojos, marrons i taronges que omplin les muntanyes...però tambè en hivern té el seu encant... quan tot es blancor.




En este bloc, pots llegir més sobre Albarrací clicant ací.

Música:
-"L'automne est las" 
(la tardor està cansada) 
Manu Chao
-"Willie"
Willie-Gallagher-Lyle


2 comentaris:

  1. M'encanta aquest paisatge, em porta molts records...! (Celia) Serà perquè l'identifico amb les meves vacances de petita, el meus pares són d'un poblet molt petit de la zona, tan petit que no surt en molts mapes...! M'ha fet molta il.lusió veure el vídeo! Una abraçada

    ResponElimina
  2. Eixos poblets menudets als quals fas referència, siga de Terol, d'Espanya o de qualsevol lloc del món, són de vegades els millors, perquè guarden l'essència. Un dels pobles que apareix on passàrem un dia sencer, tenia aleshores (ja fa molts anys), només 14 habitants, a hores d'ara segurament no en seran tants. Una abraçada.

    ResponElimina