Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

divendres, 28 de setembre del 2012

AIELO DE MALFERIT: Imatges del present i del passat


Deixem-nos portar per la poesia, per la música i les paraules...
deixent-nos arrossegar pels sentiments i per la nostàlgia...
Gaudiu del que estes privilegiades veus ens volen contar...
Endavant Lluis, Josep... endavant...

El meu país és tan petit
que quan el sol se'n va a dormir
mai no està prou segur d'haver-lo vist.

Tan se val! és així com m'agrada a mi
i no en sabria dir res més.

Canto i sempre em sabré 
malalt d'amor pel meu país.

El meu país és tan petit
que des de dalt d'un campanar
sempre es pot veure el campanar veí.

El meu país és tan petit
que sempre cap dintre del cor
si és que la vida et porta lluny d'aqui.

Canto i sempre em sabré 
malalt d'amor pel meu país.

El meu país és tan petit
que quan el sol se'n va a dormir
mai no està prou segur d'haver-lo vist.

Lluis Llach i Josep Carreres
(extracte de la cançó)


Muntatge audiovisual fet per Noelia Vidal,
que podem trobar al bloc d'història d'Aielo de Malferit.



Per saber més d'Aielo i fer una lectura virtual en este bloc, teniu un PASSEIG PER AIELO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada