Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dissabte, 16 de setembre del 2017

6è ANIVERSARI DEL RACÓ VIATGER....


Tot a un clik, molt fàcil... si ets ja lector del racó ho saps i qui no ho és encara, queda convidat a passejar pel món de la meua mà. 



Ja són sis anys, que és diu prompte. Sis anys compartint viatges, experiències, anècdotes, sentiments... sis anys mostrant-vos fotos i acompanyar-les amb música, de contar-vos les meues cabòries i escriure pensaments viatgers. Han estat sis anys dedicant-li molt de temps per enriquir el racó i  convertir-lo en un blog fàcil, còmode i atractiu. 

 I continue amb el mateix ànim que al principi perquè sé que em llegiu, sé que us interessa saber el que jo he visitat i voleu que ho conte,  us agrada com ho faig i així m’ho feu sentir,  sense el vostre recolzament no seria possible. I tot a canvi de res material, simplement la satisfacció de compartir i saber que tinc lectors fidels, sempre valorant més la qualitat que la quantitat.

Encara que si parle de quantitats, estan molt bé. Són molts els visitants de blog, molts els seguidors coneguts i desconeguts que s'han enganxat a llegir i molts els comentaris que reben les entrades escrites per mig de les diverses xarxes.

                                     GRÀCIES!!!!

Si... gràcies, no cal dir més. Si el racó va endavant és per vosaltres que m’animeu a que no pare. Seguiré. El racó continuarà amb les mateixes pàgines i tal volta se’n creen més, qui sap? El temps dirà, m'agrada canviar, afegir, millorar...

Per ara tenim a l’abast ja molt. Hi ha accessos directes a totes les entrades escrites en les pàgines anomenades currículum viatger, hi ha un canal youtube i una pàgina de fotos i música, ressenyes literàries, secció de segells i postals, pensaments viatgers, racó dedicat a les publicacions pròpies i accés directe a les novel·les Entre dos mons- Entre dos mundos i En primera persona, hi ha un racó per a xiquets i accessos directes al facebook, al twiter i al pinterest.

I parlant del facebook, acabe d'encetar una pàgina nova per ajuntar tot el que escric, no només els llibres de viatges, tambè els contes i altres relats curts. Es diu Mariló Sanz Mora, escritora. Espere us agrade i accepteu la invitació per seguir-la. Alguns ja ho heu fet, de nou gràcies. 

I la resta... que bé que m'acompanyareu en el meu viatge particular de l'escriptura!. Tambè estaria bé que convidareu als vostres contactes a la pàgina nova d'escriptora i així serien molts més als que arribaria tot allò que vull compartir. El racó viatger i la pàgina d'escriptora de vegades es complementen però no sempre. Són diferents. 

L'enllaç al face de Mariló Sanz Mora escriptora és:  



Veieu el dit cap amunt al costat del ME GUSTA que està davall de la foto? és on heu de clicar i jo sabré que esteu al meu costat. Com dic, eixe gest m'anima a mantenir la pàgina viva, aixi de simple.   Per la qual cosa, si no ho heu fet ....endavant... ara és el moment. Per a mi significa molt, perquè, bé ho sap qui ho fa, la tasca d'escriure és molt solitaria.

I respecte a este blog, que hui celebra aniversari, ja saps: tot a un clik i molt fàcil... Si ets ja lector del racó no cal que diga més i qui no és encara, queda convidat a passejar pel món de la meua mà. Des de la columna lateral s'entra directament i si vols...també pots ja!


Els enllaços dels viatges separats per continents:
CURRÍULUM VIATGER AFRICA
CURRÍCULUM VIATGER ASIA
CURRÍCULUM VIATGER AMÈRICA
CURRÍCULUM VIATGER EUROPA
CURRÍCULUM VIATGER ESPANYA
CURRÍCULUM VIATGER EL QUE TINC MÉS A PROP i no cal agafar maleta...


Trobaràs fotos dels meus viatges amb bona música en
PÀGINA DE FOTOS i MÚSICA
i en 
CANAL YOUTUBE



M'agrada llegir, m'agrada el cine...i m'agrada escriure sobre el que llig i veig, tot allò que té a veure amb viatges us ho mostre en:
PÀGINA RESSENYES LITERÀRIES i de cine



I m'agrada analitzar el món que m'envolta i en este racó escric els meus pensaments viatgers, els que em venen al cap quan vaig pel món.
PÀGINA DE PENSAMENTS VIATGERS propis.








Este és un racó dedicat als moments de nostalgia...
PÀGINA POSTALS I SEGELLS





I este és un racó dedicat als menust de la casa. 
PÀGINA RACÓ PER A XIQUETS










Qui em coneix sap que la meua passió per viatjar s'equipara amb la d'escriure. 
En este racó està tot el que tinc escrit i publicat: contes i novel.les. Espere que continue ampliant-se... 
Com a novetat respecte a l'any passat, en no res apareixeran dos contes més de la sèrie d'educació financera, el nª3 i nº4. Per cert...el nº 4 té a veure amb els viatges!!! no us el podeu perdre!!!
PÀGINA PUBLICACIONS PRÒPIES






I una pàgina especial dedicada a l' última novel.la publicada.
PÀGINA ENTRE DOS MONS

també pots seguir el face de ENTRE DOS MONS





I per estar en contacte amb el món, tinc obertes les finestres de les xarxes socials gràcies a les quals el blog arriba a molta gent que no conec però té la mateixa passió viatgera que jo.
ACCÉS AL FACEBOOK




ACCÉS AL TWITTER




ACCÉS AL PINTEREST



Que us sembla? 
Hi ha mooolt...i més que hi haurà. Com amant del llibres, m'agrada dir i repetir  que el racó viatger és com una biblioteca...entra quan vulgues i llig el que vulgues...està sempre està oberta, no hi ha horaris, no tanca mai.

La biblioteca-blog ha d'anar omplint sense parar les seues prestatgeries virtuals, així que seguiu acompanyant-me i jo seguiré compartint... llegiu i jo escriuré i així la bibliooteca blog es farà cada dia més gran. Ja ho és en amics... no em puc queixar.

Si, ja són sis anys... i a per molts més...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada