Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dissabte, 16 de setembre del 2023

12 ANIVERSARI del RACÓ VIATGER de MARILÓ












1-El temps passa volant…no penseu el mateix? Cal aprofitar cada dia, cada moment…Viu…somnia…estima…pregunta…aprèn… llig…viatja...Sabies que llegir és la manera més econòmica de viatjar?Jo sé que tu ho fas: llegir...viatjar...viatjar llegint...I m’alegra,  has seguit una bona opció  perquè viatjar és l’inici per trencar fronteres,  per aprendre tolerància i respecte, per conèixer el que pensa l’altre i posar-se al seu lloc…Com d’important és l’empatia...

 2-Viatjar es viure en altre lloc que no és el teu..així com llegir és viure altra vida que no és la teua…continua llegint…continua viatjant…

 3-Gràcies per acompanyar-me en aquest racó de viatges... llegint...el racó dels llocs propers o Europa, Amèrica, Asia o Africa...el racó de literatura mostrant-te l’Algèria d’Entre dos mons, o els secrets en una casa verda de Guatemala  o parlant-te d’un diari de silencis,  que és la vida de Paulette Weil.el racó de pensaments,el racó on guarde les ressenyes de cine i de llibres...o el racó de FOTOS i MÚSICA... i el canal Youtube...al racó viatger hi ha això i més...

 4-M’agrada escriure, m’agrada viatjar...m’agrada compartir el que sé...són les inquietuds que em mouen... i que han contribuït a traure més de 1000 publicacions...una mitja de 7 al mes i quasi 80 a l’any...

 5-Faig balanç de tot el que hi ha al blog i estic contenta...mantenir-lo amb publicacions periòdiques durant 12 anys és una bona recompensa...perquè escric de manera desinteressada, no hi ha patrocinadors que posen la seua falca publicitària.

Seguint fent balanç, llig  el que vaig escriure fa 12 anys quan publicava per primera vegada... me n’adone que les intencions són les mateixes i he seguit el camí que volia.  

 6-Fa 12 anys deia...

 UN POC SOBRE QUI ESCRIU...

 Sóc d’aquelles persones a qui li agrada no perdre detall del món que ens envolta i no para de meravellar-se cada moment, analitzant xicotets detalls que passen per davant. Sortosament sóc com molts... com tu mateix….Sóc també un pou sempre a punt per omplir amb tot allò que cada racó ofereix. Un racó que pot estar en casa, en la comarca, al país o a altre continent. No importa si ve de lluny o de prop, importa sentir-lo. Al pou només caben descripcions sentides de llocs, d’olors, d’imatges que m’impactaren, de vida viscuda, de vegades millor, de vegades pitjor, de vegades comprenent el que es viu-veu, de vegades lluitant contra el que no pot ser, moltes vegades impassible per saber que no es pot fer res més.El pou va omplint-se amb cada passada feta, unes vegades simplement mirant, altra observant amb més deteniment, també conversant per contrastar i sobre tot escoltant. M’agrada escoltar. Però sobre tot m’agrada escriure i m’agrada viatjar.…Som el que vivim i experimentem, tot viatge va formant part del nostre bagatge personal que una vegada adquirit mai s’abandona.

 UN POC SOBRE EL BLOG

... seran doncs, històries viscudes i escrites amb la declarada i pretensiosa intenció de fer-les viure a qualsevol o reviure a qui ja les ha viscut.Si, és molt pretensiós. Ho reconec.…Vull que ho mireu tot amb els meus ulls, que sentiu com jo en el seu dia vaig sentir.Que bó que fóra així...somniem, viatgem…El somni de viatjar és fàcil d’aconseguir.

 8-Gràcies…per llegir…per ser fidels…als que em seguiu des de l’inici i als que us heu anant incorporant any rere any…M’alegra acumular lectors…sou el motor que estimula l’escriptura. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada