Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dilluns, 31 de desembre del 2018

FRAGMENTS (propis) LITERARIS i VIATGERS: EL PORQUET ESTALVIADOR






Porqui és un personatge singular que viu a un museu i explica a qui vol escoltar la seua història i la del naixement de la vidriola que té la seua forma.

Un dia que estava de viatge per Anglaterra em donaren una explicació, que es remunta al segle XV, i això són molts i molts anys, de per què les vidrioles tenen forma de porc. Vaig parar l’orella perquè m’intrigava, jo mateix tinc una vidriola porquet i de xicotet a poc a poc anava omplint-la.

EL PORQUET ESTALVIADOR, educació financera nº3 
Mariló Sanz, Ed. CAIXA ONTINYENT



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada